Popüler Yayınlar

9 Haziran 2014 Pazartesi

Maratona Doğru - AdımAdım Koşusu Haziran 2014

www.ab-pr.com sitesinden alınmıştır.
"İyilik peşinde koş" cümlesini kendilerine şiar edinmiş, 6 yılda 4 milyon tl bagış toplamış bir oluşum Adım Adım. Her koşu organizasyonunda Adım Adım oluşumunun üyeleri ile karşılaşmazsanız kesin ortada bir sorun var demektir. Koşarken sadece kendilerine değil, çevreye, insanlara, memlekete katkı yapma gayretindeler. www.adimadim.org

Adım Adım oluşumu sadece yardım toplamakla kalmayıp, her ayın ilk cumartesisi Belgrad Ormanı koşu parkurunda süper bir koşu düzenliyorlar. Bende 1 hatfa önce Eskişehirdeki 10 km nin ardından    burdada koşmanın yarış tecrübesi anlamında faydalı olacağından kaydımı yaptırdım.  www.aakosu.org adresinden bir sefer kayıt oluyorsunuz ve her zaman aynı göğüs numarası ile koşabiliyorsunuz. Site üzerinden kayıt olup gögüş numaramında çıktısını aldıktan sonra Cumartesi günü için koşuya hazırım. Yarış sabah 8:00 de ısınma hareketleriyle başlıyor ve 8:30 yarış start alıyor.
 Bakırköyden yaklaşık 25 km lik bir mesafede Belgrad ormanı. Evden de geç çıktığımdan 8:15 gibi yarışın yapılacağı parkura varabiliyorum. Toplu ısınma etkinliğine katılmayıp, kendim hafif tempolu koşu ile yarışa hazırlanıyorum. Daha önceleri bisiklet kullanmak için geldiğim Belgrad Ormanına ilk defa koşmak için geliyorum. Parkurda daha önce yürüyüş yapmıştım fakat hiç koşmadığımdan parkur  beni biraz zorluyor. Özellikle yokuşlar gerçekten çok yıpratıcı. 6 km lik parkurda 3 yada 4 tane yokuş inip çıkıyorsunuz. 2 km tempolu koştuktan sonra, 3 ila 4,5 km ler arası parkurda ilk defa koşmanında etkisiyle yavaşlıyorum. 4,5 km tabelasını görünce biraz hızımı arttırıyorum ve yarışı tamamlıyorum.

6 km olan parkuru 31:17 lik dereceyle 135 erkek koşucu arasında 55. olarak tamamlıyorum. İlk defa koştuğum parkurdaki derecemi yeterli buluyorum. Bu güzel yarışı organize eden Adım Adım yetkililerine teşekkürler. Böylelikle 3. ciddi koşumuda tamamlamış oluyorum.

1- 27 Nisan 2014 İstanbul Yarı Maratonu 10 km 54:09 (834 kişide 260.)
2- 1 Haziran 2014 New Balance Eskişehir Yarımaratonu 10 km 54:53 (407 kişide 179.)
3- 7 Haziran 2014 Adım Adım Belgrad Koşusu 6 km 31:17 (135 kişide 55.)



 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder